w

Systemy wystawiennicze – najpopularniejsze rodzaje

Inwestycja w reklamę jest praktycznie niezbędna, aby nasz biznes zaczął zarabiać. Świetną okazją do zaprezentowania swojej oferty są wszelkie eventy takie jak targi branżowe. Pozwalają na bezpośredni kontakt z klientami, a ten jest niezastąpiony. Niezbędne jednak są do tego systemy wystawiennicze, na których można wyeksponować swój towar. Jakie są ich rodzaje? Tego dowiesz się z artykułu.

Stojak reklamowy

To jeden z najpopularniejszych systemów wystawienniczych. Pozwala skutecznie zaprezentować zarówno produkty, jak i plakaty czy ulotki. Na stojaku prezentują się one estetyczniej, niż rozrzucone na stoliku. Stojaki są wykonane zwykle z tworzywa sztucznego, np. PVC lub plexi. Mogą mieć różną budowę, w zależności od przeznaczenia. Dobry stojak reklamowy powinien być lekki, ale stabilny i łatwo się składać. Dzięki temu zapewniona jest jego mobilność, bez której przy systemach wystawienniczych nie można się obejść.

Baner

Systemy wystawiennicze widuje się nie tylko na eventach, ale również na przykład w galeriach handlowych. Bardzo popularne są banery typu roll-up, duże wolnostojące plansze graficzne. Po rozwinięciu w górę specjalny stojak reklamowy utrzymuje roll-up w pionie. Również inne banery mogą z powodzeniem służyć do zaprezentowania loga firmy czy też jej krótkiej prezentacji. Wymagają jedynie odpowiedniego stelaża. Podobnie jak w przypadku stojaków na ulotki i plakaty, stelaż jak i sam baner musi łatwo dać się przenieść z miejsca na miejsce.

Ścianka

Ścianki są często widywane na targach, ponieważ pozwalają odgrodzić stoisko od innych. Jest to dodatkowa funkcja, jaką pełnią obok możliwości prezentacji na niej reklamy. Ścianka ma dużą powierzchnię, dzięki czemu mieści się na niej więcej niż samo logo firmy. Nierzadko jest to również tekst, a nawet treści edukacyjne. Ścianka może, ale nie musi być konstrukcją przenośną. Pełni też funkcję tła do zdjęć. Co więcej, te systemy wystawiennicze mogą być podświetlane.

Panele multimedialne

Tradycje systemy, takie jak stojak reklamowy, czy baner roll-up, są coraz częściej wzbogacone o treści multimedialne. Wykorzystuje się w tym celu wyświetlacze LED. Mogą być one jednostronne lub dwustronne. Takie systemy wystawiennicze mają mnóstwo zalet. Bez wątpienia przykuwają uwagę, pozwalają też szybko zmienić prezentowaną treść. Warto jednak pamiętać, że są to jednocześnie urządzenia technologiczne. Trzeba więc umieć je zamontować i obsłużyć, a także zadbać o źródło prądu. Nie w każdej sytuacji będzie więc można z nich skorzystać.

Napisane przez Karol Tomaszewski

starożytni słowianie

Starożytni Słowianie i ich trunki. Co o nich wiemy?

Alkohol a koncentracja podczas gry w kasynie